06 Ekim 2012

Gangnam Style bir illüminati projesi mi?

Cevap veriyorum. Evet.

Bakın bu konuyu Türkiye'de ilk dile getiren insan benim. İleri görüşlülüğüm, analist yanım, stratejik çözümlemelerim beni bu sonuca ulaştırdı. Gangnam Style bir illüminati projesidir. Bunu henüz İllüminati resmen üstlenmedi ama siz bana güvenin. Ben asla sizi yanıltacak teoriler üretmem. Boğaziçi üniversitesinin yaptığı bir araştırmaya göre şimdiye kadar yaptığım tespit ve analizlerdeki hata payı %0.00001.



Peki Gangnam Style'ın bir illüminati projesi olduğunu nasıl anladım. Çok kolay. İllüminati dünyayı yönetmiyor mu? Yönetiyor. Peki dünyayı yönetirken lady gaga, madonna, michael jackson, justin bieber gibi ünlüleri paravan olarak kullanmıyor mu? Kullanıyor. Her dönem yeni isimler ve yeni şarkılarla dünya gündemine oturmuyor mu? Oturuyor. Peki Kore'de kimsenin yüzüne bakmadığı bir insan nasıl oluyor da bir anda dünyanın en popüler insanı oluyor? Çünkü illüminati öyle istiyor. Bakın illüminati istediğini zirveye oturtur ve bu güce sahiptir. Onlar için bunun michael jackson veya psy olması önemli değil. Onlar için önemli olan mesajlarını subliminal bir şekilde bilinçaltımıza zerk etmek. Şu an dünya üzerine milyonlarca insanın bilinçaltına istedikleri mesaj zerk edildi, geçmiş olsun.

Ben şarkıdaki illüminatik sembolleri tek tek açıklamayacağım zira yüzlerce var. Sadece klipte tespit ettiğim şu görselleri buraya ekliyorum ve nolur ama nolur ayıq olun diyorum. Ayrıca bu yazıyı gönderdikten 15 gün sonra benden ikinci bir yazı görmezseniz bilin ki illüminatinin başkanı beni buldurup boğdurttu.





Airhan Zonguldaklıoğlu
İllüminati Uzmanı

3 yorum:

  1. adamsın arkandayız

    YanıtlaSil
  2. Bbc - illuminati http://www.youtube.com/watch?v=FuoN3zSjJhU

    YanıtlaSil
  3. illuminati uzmanı nedir amına yerleştirim

    YanıtlaSil